Cuma, Mayıs 15, 2009

Kuzuların Kuzusu, Cadıların Cadısı (:

Dünya güzeli, minik kuzenim Elif (:
Kendisi aslında Fenerbahçeli, bir türlü Beşiktaşlı yapamadım kendisini. Fakat bu akşam yine "abiiii" diye bağıra bağıra çaldı kapımı, biraz oyundan sonra tutturdu fotoğraf çek diye. Şaşırdım. Çünkü daha önce onca ısrarıma rağmen izin vermiyordu, saklıyordu yüzünü falan. Fırsat bu fırsat kaptım fotoğraf makinesini çekicem ama şans ya şarj'ı yok, İzmirden geldikten sonra ellememiştim hiç şarj'ı bitmiş haliyle. Şarj'a taktım, bu sürede onu oyalayıp fotoğraf çekinme hevesinin geçmemesini sağlamam gerekiyordu. Biraz daha oyun oynadık, yuvarlandık yatakta top falan oynadık ki çok zevkliydi, özlemişim çocuk olmayı yahu (: Şarjımız da doldu sayılır, bizi idare edecekti en azından. Minik kuzenim bile anladı artık sanırım kupa göremeyeceğini ki ben yönlendirmeden atkımı kaptı, topu aldı ve formalarımın olduğu koltuğa uzandı bir de "ben hazırıııım" diye bağırdı (: Ha, Beşiktaşlı oldu mu? Olmadı yine, bilekliklerime de göz dikti hatta ama yine de Beşiktaşlı olmadı, canı sağolsun onun yirim ben onu (:

0 yorum:

  © Blogger templates Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP