Cumartesi, Mayıs 02, 2009

Kartal Şampiyonluk Turu At!

Çok fazla şey karalamaya gerek yok, gece 03:00 otobüsüyle İstanbul'a gidiyorum. Geçmiş senelerdeki gibi bir heyecan yok içimde, farklı bu kez. 2 senedir İnönü'deki fener maçlarındaki mağlubiyetler sonucu şampiyonluk hevesimiz kursağımızda kalıyordu. Bu kez durum farklı, ne yaptığını bilen bir takım var peşinden koştuğumuz. Bu kez maç öncesi kendimi frenledim, heyecanı bir nebze olsun dizginledim. Maç sonuna saklıyorum tüm sevinçleri (:

Allah'ın izniyle mutlu mesud döneceğim İstanbul'dan. Döner dönmez de, çöken bilgisayarım sonucu kaybolan 40 gb kadar fotoğraf, müzik vs. arşivime üzülmeye başlayacağım. Şu an üzerinde yazdığım bilgisayarla öyle yabancıyız ki, iki adım mesafeden yazasım geliyor. Arşivimi istiyorum ben!

Neyse, gider ayak bir yazı yazayım istedimdi; Saldır Beşiktaş!

0 yorum:

  © Blogger templates Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP