Perşembe, Mayıs 07, 2009

Kayalıklar..


Kayalıklarım vardı benim ya...
Lise'den bu yana her fırsatta gittiğim, boğaz manzarasıyla katışık güneşin batışını izlediğim kayalıklar. Canım sıkkın olduğunda özellikle tek başıma gider otururdum. Bazen resim çizerdim ama genelde boş boş bakınırdım. Avdan dönen balıkçı teknelerinin o "tar tar tar" sesini çok severdim, her ne kadar gürültülü bir ses olsa da huzur verirdi sanki. Kimi zaman arkadaşlarla giderdik gecenin geç saatlerinde, biralarımız ile birlikte. Güzel muhabbetler hatırlıyorum o anlara dair...

"Kayalıklar...Dalga sesi...Martılar...ve bir de dilersen, sen?" diye not düşmüştüm bir keresinde defterime, kimseciğim'i düşünerek (:

Uzun zamandır gidemiyorum, günün batışını izleyemiyorum, boş boş bakamıyorum boğaz'a, tar tar sesini bile unuttum ve bunların hepsini çok özledim.

Bahar geldi, yaz da geldi gelecek. Kavuşmak lazım artık kayalıklarımla...

0 yorum:

  © Blogger templates Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP