Çarşamba, Mart 09, 2011

İyi ki doğdun sevgilim!

10.

Neler geçirmiş, neler çekmiş, nelerden, nerelerden geçmiş, sana gelene dek - bütün bunları da öğrenmen gerek: nasıl olmuş da, o belirsiz günden bu yana, hep gelişmiş, sana doğru: Nereden bilmiş, nasıl bilmiş - senin sen olduğunu; ve, kendisinin kendisi - o; çağırdığın ve beklediğin, olduğunu?
Nasıl? -Bilemeyeceksin; ama, eminsin bundan. Bilmiyorsun; ama, bu, kesin.
İşte, o ..

11.

Bak, işte, nasıl bir zorunlulukla gelmiş sana: nasıl gelişip, nasıl olgunlaşarak--
* * *
Senden istediği, anlamlı olman. Yaşamının anlamı çünkü o.
O çünkü, yaşamının anlamı.
Nasıl, işte ...

diyor Oruç Aruoba. Doğduğun o güzel günden bu yana senin bana, benim sana doğru gelişip olgunlaşarak ve belki bir gün birbirimizi bulup tamamlayacağımızı umut edip, buna inanarak yaşamamız gibi. İyi ki doğmuşsun, iyi ki varsın sevgilim. Sen aşksın...Sen huzursun...Sen mutluluksun...Sen hayatsın...Yaşantıma kattığın tat tadında yaşa, aşkların en güzeli! Şüphen olmasın ki, bensiz bir dünya yok artık sana. Yüzsüz olurum, kovsan da gitmem (: ve işte huzur bu ki; kovmayacağını bilmem...


Neler planladım, neler kurguladım doğum günü süprizleri için ama bir çoğunu yapamadım. Hoş, ne yapsam da sana layık olmayacaktı bunu da biliyorum. Mevcut şartlarda elimden yüreğimden geleni yaptım, umuyorum ki mutlu edebilmişimdir seni. Hep derim ya 'sen daima gül' diye, eksik olmasın yüzünden gülümseme...

bana ellerini ver...hayat seni sevince güzel...

0 yorum:

  © Blogger templates Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP